Rubrik



Idag var jag och Klara på tur upp till Smörkullen, på Grimsholmen söder om Falkenberg. Vi hade två små galna hundar med oss också. Vi har varit där någongång innan och cachat, men inte med så här fint ljus. Jag hann med en löprunda innan vi gav oss iväg, den var välbehövd då jag suttit och gjort mest kontorsarbete idag. Jag har fixat två annonser som ska publiceras för Walber. Så jag föreslår att ni innom en snar framtid kikar in på:
http://www.walber.dk
Titta under "news" eller "horses for sale" "horses in sweden" "training". Där ska det nog dyka upp någonting.
Den andra ser ut såhär:







Kommentarer
Postat av: Pc

Skitsnygg bild på bloggen!Färger, fält och linjer. Kul med annonserna!

2009-03-25 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0