Challenged

Okidoki, jag har ju blivit utmanad så här kommer det...

Utmaning Regler:


Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

♥ Jag oroar mig alldeles för mycket/ I worry to much
♥ Jag hatar att göra saker halvdant/ I don't like to leave things incompleted
♥ Jag är inte så ordningsam som mina föräldrar tror/ I'm not as tidy as my parents thinks I am
♥ Jag är prylgalen/ I'm crazy about odds and ends
♥ Jag sparar alldeles för lite/ I should save more stuff
♥ Jag älskar att sova i nytvättade lakan/ I love to sleep in fresh bedsheets
♥ Jag springer bort problem / I run my problems away
♥ Jag kan bli fruktansvärt rastlös/ I can become very restless





Kommentarer
Postat av: Pc

Oavsett vad du tror att jag tror så tror jag på dig.

2009-03-23 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0