Hästar hästar hästar

Nu äntligen!!! Nu fungerar min dator igen efter en mindre crash, som visade sig vara lite dammtussar.
Jag rider fortfarande mina ponnyer, har några hästar om dagen att rida och en ny häst som tillkommit denna veckan. Phu, hårt jobb.
Idag har jag till exempel ridit en liten liten busig ponny som tyckte att det var svårt att stå helt stilla och övade sig istället att stå på två ben istället för fyra. Väldigt rastlös. Sedan red jag min lilla cremello-ponny, han går riktigt fint nu och är ute till salu:

Här är vi, jag och Blondie.

Sedan red jag min ponny. Skritt, trav, galopp och hoppade ett litet hinder! Nu ska vi bara finslipa styrningen också, den är rätt bra att ha.

Kameran har jag faktigt användt flitigt, här är några bilder jag tog igår, men det är mycket kvar att redigera, så förbered er på mycket bilder de kommande dagarna!


Richard och Bertha. Bilden var totalt utfrätt så jag räddade vad som räddas kunde.


Bertha


Bertha


Richard och Iron


Lekte lite med färgerna, oskärpa, förgrund och bakgrund. Kramp i fingrarna efter allt "markerande".


Richard och Iron, utan hjälm...han har tydligen ingenting att skydda.

Kommentarer
Postat av: Pernilla & Irma

Hej



Kul att din dator funkar igen, så vi får se lite fina bilder. :-)



Den härliga våren ser ut att ha kommit hos er med! :-)



Ha det fint!



/Pernilla O Irma

2010-04-28 @ 20:29:36
Postat av: calle

Ser lovande ut med alla löv som redan slagit ut på träden. Om hästarna ser lovande ut vet jag mindre om men jag är ju snart där så får du visa mig.

2010-04-28 @ 21:07:18
Postat av: monica

vilka härliga bilder, elin!!! hur går det med jamie???

2010-04-28 @ 23:58:37
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: tina

kombinationen häst, ryttare och mobiltelefon var klockren!

2010-04-29 @ 07:49:38
URL: http://vinterfrusen.blogg.se/
Postat av: hjalmar

haha sista bildentexten =)

2010-04-29 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0