Mitt projekt

http://www.ultimate-images.co.uk/cgi-bin/pro/emAlbum.cgi?c=show_image;p=RAF%20Halton%20Sponsored%20ride%202010/Jump%2047%20-%20Plane/Jump%2047-Aeroplane-1440-1505;i=11;img=1028031-vasr-02887e.jpg

Ja, jag vet länken är himla lång, men ni får en liten inblick vad jag har för mig med mina ponnyer om ni klickar på den! På bilden är alltså jag och Blondie hoppandes över ett flygplan.

Idag har vi kört halva östra England runt för att hämta en gigantisk pincett och en plastbalja (eller kurblifter och ett oil spill kit). Jag läste i alla fall halva min bok, Breaking Dawn av Stephenie Meyer, under hela resan så jag ska inte klaga. Billy och Rocky kunde dock inte förstå varför vi skulle åka en sådan omväg för att sedan hoppa ut på precis samma ställe vi åkte från. Billy ränkade bilar och Rocky såg till att han inte räknade fel.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag vet precis hur det var, samma när lillebror o jag var små. "det här är min sida av baksätet, du får inte gå över den här gränsen". antar att billy och rocky gnabbades ungefär så :)

2010-04-01 @ 22:45:54
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: calle

Hästar som hoppar över flygplan och hundar som räknar bilar...hmmm. Ska bli kul att komma dit igen även om det verkar lite annorlunda.

2010-04-02 @ 20:34:09
Postat av: hjalmar

och så kör dom ju på vänster sida av vägen i England så räknande hundar förvånar mig inte ett dugg!

2010-04-04 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0