Regn, regn och åter regn

Men vad annat kan man förvänta  sig av England. Imorse hade vi vårväder och jag kunde gå utan jacka, mellan skurarna. Inget kul att gå ut med hundarna, inget kul att ge sig ut med kameran och inget kul att ge sig ut och springa. Vilken tur att vi är en sådan teknologiskt utvecklad generation att vi alltid räddas av datorer, ipodar och mobiltelefoner. Vad annars skulle jag ha gjort idag?

Här kommer lite tidsfördriv..


Längtan, även om jag tycker om vinter så tycker jag inte om det där mellantinget, så nu vill jag har riktig vår.


Så här glad och smutsig blir både ryttare och ponny under en jakt-dag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken glädje!

2010-02-28 @ 16:15:31
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: Pernilla & Irma

Hejsan



Hoppas ni har det bra! Fantastiska bilder som vanligt. :-)



Visst är det underligt det här med tekniken... man funderar över vad folk gjorde förr då de hade tid över mellan sina sysslor. Förmodligen umgicks de med varandra mer. Det är ju knappt att folk orkar det längre... märkligt!



Här i Skåne har det också varit vår i luften idag! Helt underbart!! :-)



Ta hand om er!



Kram från Pernilla o Irma

2010-02-28 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0