Man maste unna sig nagot ibland..

..sags det. Sa jag har unnat mig en ny laptop, den forra var nog minst 5 ar gammal.
Det blev en HP G62 107

    

Det har i alla fall en lite udda strukturyta, hoppan man kan se det litegrann.

Denna kommande veckan laddar jag infor tavling. Jag ar anmald till en falttavlan nasta lordag. Ett ganska enkelt dressyrprogram, hoppning 90-100cm och en runda i terrangen. Inget stort, men for mig som inte tavlat pa lange ar det faktiskt lite nervost. Idag ovade vi pa framatdrivningen, imorgon ska vi ova dressyrprogrammet. Mandag blir det gymnastikhoppning, tisdag uteritt, onsdag terrangtraning, torsdag vila, fredag hoppar vi bana och lordag galler det :). Tur att jag har en sadan rutinerad hast! Kato (som du kan se har:http://callemedse.blogg.se/2010/may/hastar-en-sjalvklarhet.html) ar en av mina "jobb" hastar och han ar minst 16 ar gammal och kan sina grejer. Han har dock bara tavlat banhoppning, sa vi far se hur det gar, spannande!
Alla tillrop och pahejningar ar valdigt valkomna.


Kommentarer
Postat av: monica

jag kommer att hålla tummarna för dej :)

vad menas med udda strukturyta?? för resten, det tar vi när jag kommer ... kram

2010-06-12 @ 21:49:00
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: .y

Påhej, påhej!!!!

2010-06-16 @ 22:04:17
Postat av: hjalmar

jag tänkte köpa en sån dator!!! är den bra!!?

2010-06-17 @ 02:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0