Sjuklig

Idag är jag sjuk, inte sådär jättesjuk men sjuk nog att jag kan tillåta mig att ligga i sängen och låta någon annan göra det jag normalt sett skulle gjort... i alla fall fram till kl 15. Då tar skuldkänslorna över och om jag inte känner efter så är det klart att jag kommer inte falla ihop och dö om jag går ner och mockar ut och om jag rider en häst. Jag kommer antagligen vara väldigt, väldigt trött, men jag kommer inte dö. Så då har jag ingen ursäkt längre. De säger ju att frisk luft är den bästa medicinen.

Jag ligger och slöläser "What car? New car guide". Min Nissan Qashqai har faktiskt fler stjärnor än Mammas nya Renault Megané, men den var tydligen inte så imonerande som många tror. Enligt tidningen så ska jag nog köpa en Volvo xc60, Ferrari 599 ligger inte långt efter (dock inte i samma kategori och jag tvivlar på att man får plats med många fodersäckar i den....kanske en, men då blir det dyrt att köra fram och tillbaka mellan foderdistrub...försäljaren och stallet).
Så here's THE car:

 

Mamma, pappa...jag behöver låna lite pengar...


Kommentarer
Postat av: mamma

säg bara till hur mycket och när .... :)

2010-03-10 @ 21:32:34
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: Anonym

typ 400 000kr till på måndag kanske?

2010-03-10 @ 21:36:31
Postat av: calle

Försök att pruta lite, eller kanske byta några "hästar".

2010-03-10 @ 23:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0