Lallipants lallipants oh lalli alliance...

Jag och mitt yrvader:
Imorgon ar jag ledig igen och gissa vart jag ska. Just precis, till fysioterapeften. Axlarna ar lite battre men jag onskar fortfarande att jag vore som vanligt utan det onda.
Vi vantar sno har i England, har ni dar borta i Sverige nagot med det att gora?? Jag vill garna kunna aka till jobbet utan att behova kopa snokedjor till min lilla bil. Idag har det dock regnat i massor, i natt ska det bli kallt. Ja, jag fruktar morgondagen. IS.
Nu ska vi snart pa bio. Harry Potter.
Ha de'

Kommentarer
Postat av: Pc

Är det dig eller hästen jag ska berömma. Snyggt ser det ut i alla fall. Snökedjor är nog bra. Jag kommerihåg vilket kaos det var när jag var där förra julen och med kedjor har du bättre möjligheter att svänga undan från dom andra.

2010-11-22 @ 22:12:06
URL: http://callemedse.blogg.se/
Postat av: Pernilla & Irma

Hej



Har ni fått snö nu?? Här är det helt vitt och det verkar inte vilja sluta snöa än. :-(



Irma tycker att det är kallt, hon har ju nästan ingen päls, stackaren...



Såg också Harry Potter på bio nyss, men den va inte riktigt så bra som jag förväntat mig. Vad tyckte ni??



Ha det bra!



Kram från Pernilla o Irma

2010-11-27 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0