Onskelista

Nu hade jag tankt att skriva en liten onskelista har (till Tomten), men jag fick hora av min syster, Hanna, att "Tomten" redan kopt (..eller tillverkat) julklapp till mig. THOUGH! Jag tanker skriva i alla fall.
Sa allihopa (eller...Tomten), jag onskar mig:
- Mer timmar pa dygnet (sa att jag hinner lasa den dar boken och antligen kunna fa lyssna pa musik i min iPod)
- Formaga att inte gora nagonting, mitt pa dagen, utan daligt samvete
- Alliance "Lallipants"
- Mer jobb ( =mer pengar)
- Ett rent hus
Om ni kanner att ni kan bidra sa skulle jag bli helt underbart tacksam! Men om ni kanner att det blir for mycket begart sa onskar jag mig:
- Grona och roda Starbuck's muggar
- Varma stallskor
- Prenumeration pa "Harliga Hund" (aven skickad till England)
- En ICE-klocka
- Frisorbesok
Imorgon har jag "Day Off" och jag borjar marka en viss tradition har pa bloggen...
:)

Kommentarer
Postat av: Pc

Timmar har jag ont om så det får bli att coacha dig att göra ingenting mitt på dagen utan att för den skull få dåligt samvete. Kanske kanske kan jag få till något mer när du ändå är på besök här om någon vecka. Till dess, jobba på...;)

2010-11-30 @ 20:44:52
URL: http://callemedse.blogg.se/
Postat av: Pc

Timmar har jag ont om så det får bli att coacha dig att göra ingenting mitt på dagen utan att för den skull få dåligt samvete. Kanske kanske kan jag få till något mer när du ändå är på besök här om någon vecka. Till dess, jobba på...;)

2010-11-30 @ 20:45:32
URL: http://callemedse.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag ska till GeKås i morron, ska se om dom har några frisörbesök där :)

2010-11-30 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0