Vilse i dimman

Sa kandes den nastan idag nar jag gick for att ta in hastarna pa jobbet. Nu har vi ju valdigt valuppfostrade ponnyer sa de klarar ju det mesta sjalva, nasta gang ska jag komma ihag att oppna boxdorrarna till dem ocksa, knasiga jag.
Rebel undrade nog om det bara var jag som var knasig idag, nar vi gav oss ivag ut pa tur med hastarna. Som sagt, vilse i dimman...
Pa bilden fran v: Kirstie pa Kato och Kay pa Whiz
Val hem hemma trotsade vi ocksa dimman och hoppade hastarna, men forberedelsera var minst lika kul som hoppningen. Hindrena skulle flyttas om, banan skulle harvas och hundarna skulle ocksa hoppas :)
Alla hjalpte till...
Imorgon ar det Onsdag (har jag hort) och sedan ar det torsdag. Da ar jag ledig, antligen!! Mina axlar brinner, de gor jatteont, sa jag har bokat tid hos en fysioterapfeft. Pa kvallen ska jag ut med tjejganget och se nar de tander julljusen i Bicester (ja, lite tidigt, det tycker jag med) och sjunga kareoke.
Ses snart..
(Ja, for er som laser sa kommer jag och Rich till Sverige den 11e december och stannar till den 14e. Vi planerar besok pa "Jul pa Liseberg" och hoppas att sa manga som mojligt vill gora oss salskap!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med lite vardagsbilder.

Ska bli härligt att se er igen. Om ni hittar ut ur dimman...

2010-11-17 @ 21:55:33
Postat av: mamma

Jag planerar att komma till Gbg. Vilken tid landar ni?

2010-11-18 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0