Antligen...

...har jag lite tid att sitta ner och skriva. Ja, jag har faktiskt varit sa upptagen ett tag. Manga hastar och manga stallen att fara till och nar jag kommer in pa kvallen maste jag vara lite social med pojkvan och syster...och hunden. Sen masta jag ata...och vika tvatten som min syster hangt upp...och stada.
Ja, ni forstar.
Men nu har jag ju varit ute pa tavling igen. En gang forr forra veckan pa Kato, men det gick inte sa bra, sa varan karriar ar over nu. Idag har jag varit ute pa Alliance, en hast jag har in for att salja vidare. Han ar har aven kand vid namnet "The Tank". Idag gjorde vi i alla fall en BSJA Discovery, vilket  betyder 1m hogt och brett.
Har har ni videon:
http://www.youtube.com/watch?v=jYvXrRa_PoQ

Kommentarer
Postat av: Pc

Kul att se dig i finkläderna på hästryggen och med bra flyt i hoppningen. I mina ögon sett... du har säkert andra synpunkter på att komma för nära hindren o s v. Men det är väl över som räknas eller hur? Hopp a long...

2010-10-27 @ 21:01:55
Postat av: hjalmar

du får väl be dom logga in på facebook så kan ni ju chatta där när du bloggar. Enkelt!

2010-11-03 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0