Busig kille

Kan nagon beratta for mig, hur min lille sota hund, har gatt fran lydig liten sotnos till....ja, en riktig liten buse.
Han kommer inte nar jag ropar. Han vagrar att sova i sin sang (var sang ar sa mkt battre) aven om Rich bokstavligt talat puttar ner honom fran varan sang, han hoppar bara upp igen.
Nar jag satt och laste en tidning hos Susie och Paul har om dagen svansade han omkring vid bordet och VIPS sa hoppade han rakt upp pa koksbordet och vandrade runt. Jag blev helt stum! Sedan fick han massa bannor och hoppade ner. Han vill absolut inte stanna i bagageutrymmet i bilen, aven om jag kopplar fast honom, han ska nodvandigt vis balansera pa ryggstoden i baksatet.
HAAALLLAAA! Vad har hant???
Har med ska jag vara stenhard...

Kommentarer
Postat av: mamma

Kanske en sen pubertet???

2011-02-20 @ 15:56:27
Postat av: Hanna

Det är såklart för att han saknar sin moster!!

2011-02-20 @ 16:28:10
URL: http://tanthanna.blogspot.com
Postat av: Pc

Bad han om att bli klippt/ryckt...? Om inte matte bryr sig så varför ska jag...

Pussa riktig mycket på honom så han får veta att han finns.

Eller så är det väl bara vårkänslor!

2011-02-20 @ 22:25:31
Postat av: elin

Mamma o Hanna - Kan vara

Pappa - Tror du att det kan vara for att han ar lite arg pa mig?



Idag har vi I alla fall varit pa promenad pa shotover och gatt fri fot! :) duktig kille. Sedan busade vi...I soffan.

2011-02-21 @ 01:18:35
Postat av: Pc

Ahhh!

Härligt!

2011-02-21 @ 14:09:29
Postat av: Hanna

Hej, tänkte tipsa om min kompis Carolins blogg. Hennes valp Spajk skrev ett gästinlägg på hennes blogg och Rocky svarade :)

http://arrdiz.blogg.se/2011/february/spajk-berattar-om-sin-vardag.html

Kram

2011-02-25 @ 09:43:28
URL: http://tanthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0