Film kvall

Igar sag vi en film som hette "In to the wild", en film baserad pa en verklig historia om en ung kille som lamnar  ett vardagligt liv for ett liv pa resande fot. Han skanker bort allt han har till valgorenhet och ger sig ut pa sin livs resa till Alaska, vildmarken.
Idag sag vi en film som heter "127 hours". Aven den baserad pa en veklig historia om ganska aventyrlig kille som hamnar i knipa, i ett skruvstad kan man saga.
Dessa tva filmer satter livet i ett helt annat perspektiv och jag sa genast att jag aldrig skulle utsatta mig for nagot farligt mer i hel mitt liv.
...men, sen sa jag inte mer for jag tankte genast pa att jag faktiskt blev avkastad idag.
JAKLA HASTAR!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är farligt att leva, det vet du väl, och ändå lever man.

2011-07-19 @ 13:28:02
Postat av: Pc

Har du börjat rida vildhästar!? Eller blev den rädd för en vattenpuss?

2011-07-20 @ 00:57:16
Postat av: Susanna

De är från Hööks och jag tycker de verkar bra i storlekarna =)

2011-07-23 @ 15:28:25
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0