Gora saker bara for att det ar kul

Jag ovar och ovar. Idag var jag ute och sprang igen, tog bada hundarna och sprang min vanliga 6.4km. Skillnaden idag var att jag sprang utan nagon som helst prestations angest. Jag sprang for att det var kul. Stannade till vid den breda backen och lat hundarna plaska, sprang vidare, hoppade, skuttade och lekte med hundarna. Nar jag kom hem var jag ju inte precis slut men det gjorde ingenting, det var en skon runda.
Hoppade Alliance i forrgar genom en serie: travbom - kryss - 2 sprang - racke - 1 sprang - oxer. I slutet var vi uppe pa 1.30, HJALP vad han hoppar. Men gick riktigt bra, jag flog ju inte av den har gangen i alla fall! Igar longerade jag bara och idag har vi drassyrlektion. Man kan ju inte tro att han ar sin alder den gamle mannen, 15 ar UNG.
Har haft tid till kameran pa sistonde ocksa (fraga min inte hur), Billy fick vara modell:

Kommentarer
Postat av: Pernilla o Irma

Superfina foto som vanligt! Han är verkligen söt den vovven! Och imponerad blir jag av dig att du är ute och springer så långt. Jag borde, men är helt enkelt för lat! Ha det bäst! :-D

2011-07-27 @ 22:44:30
Postat av: mamma

Jag är verkligen imponerad av dej och Alliance!!! Ni verkar trivas med varandra! Fina bilder på Billy!!

2011-07-28 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0