Fran tidig morgon...

Kl 06.00 var jag i stallet (jobbet) idag, for att hinna med allt jag skulle innan vi gav oss ivag pa tavlingar.
Harligt att fa allting gjort sa tidigt, men jag ska erkanna att nar klockan ringde i morse kunde jag absolut inte forsta vad det var for ont som ville att jag skulle resa mig upp fran min varma goa sang.
Det gick bra idag, battre an sist! Nasta vecka ska vi inte tavla utan sticka ut pa jakt. Snart borjar ocksa alla sma event och "sponsored rides".
Har ar vi igen:
http://www.youtube.com/watch?v=k-XUC6f5qyM <---- Klicka har!

Kommentarer
Postat av: Pc

Två fel? Var det det? Det såg ju lugnt och bra ut annars förutom sista hindret där du fick styra lite.

Bra!

2011-03-02 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0