Mamma var har...

.. och det betyder minisemester, shopping och en lagkonjunktur pa bankkontot. Men skoj hade vi.
Vi var till exempel i London och Kew Gardens. Vi gick och gick hela dagen, drack vin, at glass, knapte bilder och solade.
Rocky tyckte att det var kalas att mamma var har, da fick ju han sovmorgon! Nu vantar han pa Hjalmar ocksa, det blir nog annu battre.
I alla fall sa var mamma har, i en vecka och jag tror inte vi gnabbades en enda gang (vad jag kan minnas). Valdigt behandig var hon. Hjalpte till i stallet, tog over som valpvakt och...na...lagade mat gjorde hon visst inte, men hon diskade!
Har i England har vi sommar, for det har ar nog sa mycket sommar som det gar att fa har i England. 16'C varmt och moln. Nej, inte riktigt sant, for vi har haft jattefint vader med sol och sakerligen 24'C varmt.
Jag har antligen hittat en sadel till Alliance (som Rich fick kopa, det var rattvisast sa, jag menar, jag rider ju) sa nu slipper jag rida barbacka. Sjukt bra for balansen men skavsar och blamarken ar inte skont. Sa nu ar vi fit for fight igen. Helgen som kommer lockar med debut i 1.15 m klassen.
Idag ar jag dock ledig (darav bloggandet) och ar absolut helt slut. Pga det kungliga brollpet sa var det bank holiday i fredags och pga almenackan var det bank holiday i mandags. Sa vi gick ut och firade (med hallonsaft) i torsdags, hade Royal Wedding Bbq i fredags. I sondags gick vi upp kl 5 pa morgonen for att hora en kor sjunga fran ett torn i Oxford och sedan var jag ute med en van pa sondag kvall. Igar sa Rich att jag hade samma farg i ansiktet som trojan jag bar (den var vit...trojan alltsa). Jag forsokte aven starta min bil...som redan var igang. Sa for att vara pa den sakra sidan tog jag ledigt idag och sov till 9.30!
Jag har inga planer what so ever idag, forutom att tvatta och promenera hundar.
Har kommer bildparaden...

Kommentarer
Postat av: Pc

Picnic days står det på skjortan och det passar ju! Fantastiskt fina bilder Elin! Perspektiv, ljus, komposition, snyggt!

Härligt att du kan vara ledig när du varit ute på festligheter. Det varar ju lite längre på så sätt.

2011-05-03 @ 20:59:53
Postat av: hjalmar

alltså bilderna, fantastiska ju! sjutk bra!

2011-05-04 @ 04:22:22
Postat av: Pernilla o Irma

Vilka helt underbara bilder! Man blir ju sugen på riktig sommar och härliga semesterdagar! :-)

Ha det bra!

2011-05-04 @ 11:56:22
Postat av: monica

Jaa du, elin. jag tycker vi hade jättetrevligt, jag också.vi får väl prata om det där med den tomma plånboken. dina bilder är ju kanon, vem var det som sa att hon inte kunde ta närbilder??

2011-05-04 @ 21:09:26
URL: http://ombildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0