Home sweet home?

Nästa gång jag flyger till Sverige ska jag flyga fint flyg igen, så himla mycket enklare! Jag är ju nervös så att det räcker ändå!
 
Hur som helst, eftersom jag nu hade alldeles för mycket pengar på bankkontot var det ju lika bra att göra av med dem på en gång och eftersom jag bara packat TVÅ par spring/trail skor så slog jag till på ett par nya. 
Semestern började därmed med en löptur utmed stranden och Ätran. Härligt!
 
Jag har funderat mycket på en sak sedan jag började grymmasocker löpträna strukturerat igen. Eftersom jag inte har min egna häst längre blir det inte att jag rider varje dag. Visst är det stalljobb varje dag och ibland slutar jag på 3 el 4 hästar att rida, men inte som förrut när det var minst 3 VARJE dag. I alla fall, så kör jag ju 2-3 styrkepass varje vecka och 3 pass löpning (intervaller, snabbdistans långdistans) vilket är helt ok att hinna med för tillfället. När jag började för 5 veckor sedan blev jag mätt med måttband, vägd och testad i fettprocentsmätaren. 
Jag var väl ganska lean när jag började men känner väl som många andra att jag ville bli fastare, lite mer fit.Grejen är att nu börjar favorit jeansen sitta vääääldigt tajt. Vad hände? De ska väl bara glida på som de borde när jag tränar som jag gör. Frågar är, var det ridningen som höll mig smalARE? I så famisär ju det en höjdarträningsmetod för dem som vill gå ner i vikt ( och få på sig mina favoritjeans (snyft)).
 
Detta kan bli en väldigt dyr semester om jag nu måste hitta nya favoritjeans också...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0